Weboldalunk használatához szükséges, hogy az AdBlocker ki legyen kapcsolva.
Elsősorban a rendeléseknél fontos, hogy mellőzzük az oldalon a blokkolók használatát!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a mai napon 23 órától karbantartási munkálatokat végzünk oldalunkon. Köszönjük megértésüket!
Kosár
0
iroda@magnum90.hu
Szállítás
Hogyan történik a megrendelt termék(ek) kiszállítása?

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza azt.

Mennyi idő elteltével kerül(nek) kiszállításra a megrendelt termék(ek)?

A magnumvadasz.hu webáruházban megtalálható termékek szállítási határideje – ha a Vevő házhozszállítást kér – általában 2-3 munkanap. Ezen szállítási határidő alatt Eladó kiszállítja a Vevőnek az általa megrendelt és raktárkészletén lévő terméket (termékeket), vagy azt (azokat) postára adja. A raktárkészleten nem lévő termékekre a kiszállítási idő az Eladó általi beszerzési idő függvénye, amelyet az Eladó munkatársa minden esetben írásban vagy telefonon egyeztet a Vevővel.

Van lehetőségem egyeztetni a szállítás időpontját?

A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni az alábbi ügyfélszolgálati telefonszámon :+36 1 280-8311

Hová kérhetem a szállítást a megrendelt termékre (termékekre)?

A terméket (termékeket) a regisztrációja során megadott és a rendelés leadásánál megjelölt szállítási címre kérheti. Amennyiben ez esetleg a regisztráció óta eltelt idő folyamán megváltozott kérjük lépjen be a felhasználói adataival és frissítse az új címet vagy szállítási címet. Ha ezt a rendelést követően vette észre úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkal és jelezze kollégánknak vagy a rendelés befejelzte elött a "megjegyzés" rovatba tüntesse fel a változást!
Cégünk az ország egész területére rendelkezik kiszállítási lehetőséggel, szerződött partnerünk jóvoltából!

Milyen esetekben nem kerül(nek) kiszállításra a megrendelt termék(ek)?

Ha a webáruházunk a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, akkor a megrendelőt tájékoztatjuk elektronikus úton a regisztrációnál megadott e-mail címen. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Sérült a csomagolás! Mit Tegyek?

A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Kérjük, minden ilyen esetben vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, amelyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékek listályát is. A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem a Magnum Vadász és Hajós Kft nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni.


 

Vadászfelszerelés,céltávcső, vadászpuska - Minden ami vadászat!

A termék bekerült a kosárba
FIGYELEM!
Ön olyan terméket tett a kosarába ami nincs készleten!
Amint a termék elérhető jelezzük ön felé.
A készleten lévő termékek kiszállításra kerülnek!
FIGYELEM!
Ön olyan terméket tett a kosarába ami csak személyes vásárlás módján vehető át!
 vagy 
Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?